Zapytanie ofertowe "Dostawa, rozładunek oraz montaż elementów placu zabaw dla zadania „Plac zabaw dla dzieci na osiedlu Dolne”.
Hajnówka, dnia 13.07.2023 r.
GKM.7021.1. 17 .2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do złożenia oferty na: Dostawa, rozładunek oraz montaż elementów placu zabaw dla zadania „Plac zabaw dla dzieci na osiedlu Dolne”.
-
W skład zamówienia wchodzą następujące elementy wykonane w wybranej przez Zamawiającego kolorystyce:
-
-
zestaw zabawowy, w skład którego wchodzą: wieża z daszkiem, zjeżdżalnia aluminiowa, trap, wejście w postaci schodków lub podestu wraz z poręczami oraz dodatkowy element np. ścianka wspinaczkowa lub kratownica linowa – sztuk 1,
-
huśtawka podwójna (siedzisko typu deska oraz koszyk) – sztuk 1,
-
tablica informacyjna o zasadach korzystania z placu zabaw.
-
Marta Kościeńczuk
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
-
W ramach zdania Wykonawca będzie zobowiązany do:
-
dostawy, rozładunku i montażu fabrycznie nowych urządzeń małej architektury, uporządkowania i wyrównania nawierzchni po montażu,
-
udzielenia na dostarczone i zamontowane elementy stanowiące przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy. Gwarancja jakości liczona będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia,
-
w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek i wykonania czynności naprawczych niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 7 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia,
-
Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą kart produktowych proponowanych urządzeń. Karty powinny zawierać wizualizację, wymiary oraz opis techniczny.
-
Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wyposażenia posiadały certyfikat zgodności z Polskimi Normami.
-
Montaż urządzeń powinien być zgodny z projektem zagospodarowania terenu, który Zamawiający przekaże Wykonawcy.
-
-
Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
-
termin wykonania: od podpisania umowy do 31.08.2023 r.
-
minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy gwarancji jakości oraz 36 miesięcy rękojmi na przedmioty umowy¹. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
-
warunki płatności: przelewem - 21 dni od otrzymania faktury.
-
inne: brak
-
-
Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: kontakt: 85-682-20-14 - Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urząd Miasta w Hajnówce.
-
Kryteria oceny ofert: a) najniższa cena, b) …................................., c) …........................
-
Wymagania stawiane wykonawcom (np. posiadanie koncesji, zezwolenia, i in.; lista dokumentów, które należy dołączyć do oferty):
-
Zamawiający wymaga kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia tj. w szczególności dostarczenia przez Wykonawcę elementów własnym transportem, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego.
-
-
Wzór umowy lub istotne postanowienia, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy) - w załączeniu do zapytania
-
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagane) – brak.
-
Cena ofertowa powinna zawierać w sobie: wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
-
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.
-
Ofertę należy złożyć do dnia 25.07.2023 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, pok. nr 219 lub przesłać faksem (nr 85-674-37-46), albo drogą elektroniczną (e-mail: hajnowka@hajnowka.pl).
-
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania ze względu na przekroczenie kwoty posiadanej na realizację zamówienia.
*niepotrzebne skreślić