NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. zamówień publicznych - ZAKOŃCZONY
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 27.05.2024 r. do godziny 15.30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta Hajnówka, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w sekretariacie – pokój nr 219, pocztą elektroniczną na adres: hajnowka@hajnowka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na ww. adres, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Hajnówka” - decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Hajnówka.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Hajnówka po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Przesłane oferty po przeprowadzeniu naboru nie będą zwracane.