UCHWAŁA Nr XXXVIII/262/18 Rady Miasta Hajnówka z dnia 27 marca 2018r.
UCHWAŁA Nr XXXVIII/262/18
Rady Miasta Hajnówka
z dnia 27 marca 2018 r.
w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Hajnówka
Na podstawie art. 18 ust. 2, pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875, poz. 2232, z 2018 r. poz. 130) oraz art. 4 ust. 1, 2 i 2a ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2017 r. poz. 1289, poz. 2056, poz. 2361, poz. 2422), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego uchwala się,
co następuje:
§ 1. Uchwala się Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Hajnówka, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2. Traci moc uchwała Nr VI/41/15 Rady Miasta Hajnówka z dnia 29 kwietnia 2015 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Hajnówka (Dz Urz. Woj. Podl. z 2015 r. poz. 1578) oraz uchwała Nr XXXV/243/17 Rady Miasta Hajnówka z dnia 27 grudnia 2017 r. zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Hajnówka (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2018 r. poz. 9).
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Hajnówka.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Przewodniczący Rady
Jakub Ostapczuk