ZAPYTANIE OFERTOWE - opracowanie „Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Miejskiej Hajnówka na lata 2024 – 2039”
Hajnówka, dnia 24.01.2024
GKM.602.1.2024
Zamawiający:
Burmistrz Miasta Hajnówka
ul. Zina 1
17-200 Hajnówka
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
Gmina Miejska Hajnówka zaprasza do złożenia oferty na opracowanie „Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Miejskiej Hajnówka na lata 2024 – 2039”.
-
W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia w pełnym zakresie procesu, niezbędnego do uchwalenia przez Radę Miasta Hajnówk „Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Miejskiej Hajnówka na lata 2024 – 2039” zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz.1385 ze zm.), który obejmuje w szczególności:
-
pozyskanie informacji z Zakładów Energetycznych,
-
pozyskanie informacji z gmin sąsiednich;
-
pozyskanie informacji od przedsiębiorców z terenu gminy;
-
opracowanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe - 2 egzemplarze w formie papierowej i 2 egzemplarze na płycie CD (plik tekstowy oraz pdf);
-
przeprowadzenie uzgodnień - potwierdzonych pisemnie w zakresie możliwości współpracy z innymi gminami wynikającymi z projektu założeń;
-
przygotowanie wzoru pisma z informacją o wyłożeniu dokumentu do wglądu publicznego, do zamieszczenia na stronie internetowej gminy - wersja elektroniczna;
-
sporządzenie wykazu oraz dokonanie analizy wnoszonych do opracowania wniosków, zastrzeżeń i uwag zgłoszonych w czasie wyłożenia projektu aktualizacji założeń do publicznego wglądu i dokonanie ewentualnych poprawek;
-
pozyskanie opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego dla przedmiotowego dokumentu o odstąpienie od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, na podstawie upoważnienia przekazanego przez Zamawiającego (wzór upoważnienia przygotowany przez Wykonawcę) - uzasadnienie od odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnego z art. 49 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1049 ze zm.);
-
w przypadku konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - sporządzenie prognozy oddziaływania dokumentu na środowisko wraz z gotowością do uzupełnienia dokumentu po określeniu stopnia szczegółowości prognozy z organami opiniującymi;
-
w przypadku, o którym mowa powyżej - przygotowanie podsumowania w zakresie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania dokumentu na środowisko, o którym mowa w art. 55 ust. 3 w/w ustawy;
-
opracowanie i przekazanie wzoru wniosku do Samorządu Województwa Podlaskiego o uzyskanie opinii w zakresie koordynacji współpracy z innymi gminami oraz w zakresie zgodności z polityką energetyczną państwa;
-
przygotowanie treści uchwały Rady Miasta wraz z jej uzasadnieniem;
-
prezentacji projektu opracowania i pisemnym podsumowaniem na sesji Rady Miasta oraz na poprzedzających ją posiedzeniach Komisji Rady Miasta dotyczących uchwalenia projektu;
-
uzgadniania każdorazowo z pracownikami Urzędu Miasta Hajnówka dokumentacji przekazywanych do innych organów;
-
w ramach realizacji zamówienia do Wykonawcy należy przygotowanie wszelkich dokumentów, w tym również wymaganych wniosków i pism do poszczególnych organów,
-
wszystkie dokumenty, które będą udostępniane w wersjach elektronicznych muszą być wykonane w wersji dostępnej cyfrowo zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
-
-
Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
-
termin wykonania: od podpisania umowy do 30.06.2024 r.
-
12 miesięcy rękojmi na przedmiot umowy; bieg okresu rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy.
-
warunki płatności: przelewem - 30 dni od otrzymania faktury.
-
inne: brak
-
-
Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: kontakt: 85-682-20-14 - Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urząd Miasta w Hajnówce.
-
Kryteria oceny ofert: a) najniższa cena
-
Wymagania stawiane wykonawcom (np. posiadanie koncesji, zezwolenia, i in.; lista dokumentów):
-
posiadanie odpowiedniej wiedzy.
-
-
Wzór umowy lub istotne postanowienia, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy) - w załączeniu do zapytania
-
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagane) – brak.
-
Cena ofertowa powinna zawierać w sobie: wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
-
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.
-
Ofertę należy złożyć do dnia 08.02.2024 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, pok. nr 219. lub przesłać drogą elektroniczną (e-mail: hajnowka@hajnowka.pl).
Burmistrz Jerzy Sirak