BIP UM Hajnówka

ZARZĄDZENIE Nr 126/2025 Burmistrza Miasta Hajnówka z dnia 10 grudnia 2025 r.

ZARZĄDZENIE Nr 126/2025 Burmistrza Miasta Hajnówka z dnia 10 grudnia 2025 r.

ZARZĄDZENIE NR 126/2025

BURMISTRZA MIASTA HAJNÓWKA

z dnia 10 grudnia 2025 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczęci i pieczątek w Urzędzie Miasta Hajnówka.

 Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r.,  poz. 1153), § 25 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 1955 r. w sprawie tablic i pieczęci Urzędowych (Dz. U. z 1955 r. Nr 47, poz. 316,  z 1970 r. Nr 13, poz.116, poz.128, z 1973 r. Nr 47, poz. 281, Nr 22, poz. 132, z 1990 r. Nr 73, poz. 436, z 1991 r. Nr 33, poz. 139) oraz § 9 ust. 1 zarządzenia Nr 117/2020 Burmistrza Miasta Hajnówka z dnia 3 grudnia  2020 r. w sprawie zasad zamawiania, ewidencjonowania, używania, przechowywania oraz likwidacji pieczęci urzędowych i pieczątek w Urzędzie Miasta Hajnówka zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję do likwidacji nieaktualnych i zużytych pieczęci i pieczątek w Urzędzie Miasta Hajnówka w następującym składzie:

  1. Pan Jarosław Grygoruk – Przewodniczący komisji,
  2. Pani Barbara Dmitruk – członek komisji,
  3. Pani Ewelina Skiepko – członek  komisji.

§ 2

  1. Likwidacji podlegają pieczęcie i pieczątki zużyte, uszkodzone oraz nieaktualne.
  2. Pieczątki o których mowa w ust. 1 kierownik referatu, a w przypadku samodzielnych stanowisk pracy Sekretarz Gminy przekazuje do Referatu Społeczno - Administracyjnego z pisemnym wnioskiem o likwidację, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 117/2020 Burmistrza Miasta Hajnówka z dnia 3 grudnia 2020 r. w sprawie zasad zamawiania, ewidencjonowania, używania, przechowywania oraz likwidacji pieczęci urzędowych i pieczątek w Urzędzie Miasta.   
  3. Likwidacji pieczątek dokonuje się poprzez fizyczne zniszczenie uniemożliwiające ich identyfikację i dalsze użycie.  
  4. Z czynności likwidacyjnych sporządza się protokół – którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 117/2020 Burmistrza Miasta Hajnówka z dnia 3 grudnia  2020 r.  w sprawie zasad zamawiania, ewidencjonowania, używania, przechowywania oraz likwidacji pieczęci urzędowych i pieczątek w Urzędzie Miasta.   
  5. Protokoły z likwidacji pieczęci, pieczątek są podstawą do wykreślenia ich z rejestru pieczęci urzędowych i pieczątek.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

§ 4

Traci moc zarządzenie nr 20/2021 Burmistrza Miasta Hajnówka z dnia 25 lutego 2021r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczęci i pieczątek w Urzędzie Miasta Hajnówka.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Miasta Hajnówka

Ireneusz Roman Kiendyś


Data wytworzenia: 2025-12-12 12:13 Autor: Ewelina Skiepko Data publikacji: 2025-12-12 12:13 Osoba udostępniająca na stronie: Emilia Rynkowska Data ostatniej modyfikacji: 2025-12-12 Osoba modyfikująca: Emilia Rynkowska