ZARZĄDZENIE Nr 131/15 Burmistrza Miasta Hajnówka z dnia 21 grudnia 2015r.
ZARZĄDZENIE Nr 131/15
Burmistrza Miasta Hajnówka
z dnia 21 grudnia 2015 roku
w sprawie wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Hajnówka
Na podstawie § 1 ust. 3 oraz § 2 pkt. 2 i 3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67; Nr 27, poz. 140) zarządzam, co następuje:
§1. Wskazuję tradycyjny system wykonywania czynności kancelaryjnych jako podstawowy sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Miasta Hajnówka.
§2.1. Na koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Hajnówka wyznaczam Panią Joannę Grądziel-archiwistę.
2. Do zadań koordynatora należy bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwe zakładanie spraw i prowadzenie akt spraw.
§3. Powołuję zespół ds. wdrażania instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie Miasta Hajnówka w składzie:
- Jarosław Grygoruk,
- Teresa Pełka,
- Elżbieta Żornaczuk,
- Agnieszka Masalska,
- Marta Wilson-Trochimczyk,
- Jarosław Kicel,
- Władysław Witkowski,
- Joanna Grądziel.
§4. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Miejskiej Hajnówka.
§5. Traci moc zarządzenie Burmistrza Miasta Hajnówka Nr 78/11 z dnia 17 października 2011 r. w sprawie wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miasta Hajnówka.
§6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Hajnówka
Jerzy Sirak