ZARZĄDZENIE NR 56/12 Burmistrza Miasta Hajnówka z dnia 1 sierpnia 2012 r.
ZARZĄDZENIE NR 56/12
BURMISTRZA MIASTA HAJNÓWKA
z dnia 1 sierpnia 2012 r.
w sprawie zasad udzielania pomocy mieszkańcom miasta na usuwanie (demontaż, transport,
unieszkodliwienie poprzez zdeponowanie odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych) z obiektów
budowlanych wyrobów zawierających azbest, na terenie miasta Hajnówka.
Na podstawie uchwały Nr VII/32/ 07 Rady Miasta Hajnówka z dnia 30 maja 2007r. w sprawie programu usuwania wyrobów zawierających azbest i § 10 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 11.01.2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. Nr 8 poz.31) oraz § 4 i § 6 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z póżn. zm.), zarządzam co następuje:
§ 1. Realizując zapisy uchwały Nr VII/32/ 07 Rady Miasta Hajnówka z dnia 30 maja 2007r. w sprawie programu usuwania wyrobów zawierających azbest, wprowadzam "Zasady udzielania pomocy mieszkańcom miasta: osobom fizycznym niebędącym przedsiębiorcami, wspólnotom mieszkaniowym, innym właścicielom zasobów mieszkaniowych, na usuwanie (demontaż, transport, unieszkodliwianie poprzez składowanie odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych) z obiektów budowlanych wyrobów zawierających azbest, na terenie miasta”, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Burmistrzowi Miasta Hajnówka.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Hajnówka oraz zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Hajnówka.
Burmistrz Miasta
Jerzy Sirak